Geplaatst: 19-09-2009 17:42
[137551]Middag,
Heb sinds kort een wazig probleem het derde remlicht brand niet als de remlichten aangaan.
Massa is wel goed op de bruine draad.
Op de andere doe ik dan de plus en dan gaat het remlicht heel erg zachtjes branden bijna niet te zien.
Maar met het rempedaal doet hij helemaal niks.
Heb me eigen al rot gezocht maar geen idee verder.
Derde remlicht doet het dus wel maar zacht.
Mijn vraag is waar zitten die draden c.q. waar lopen ze heen om e.v.t. nieuwe te trekken of heeft iemand een ander idee dat er ergens een of andere zekering zit??
Alvast bedankt