4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 25-09-2009 0:16
[137936]motor loopt rauw en erg hard lijk of ie met hoge toeren aan het lopen is geen storing aanwezig.af en toe schud de motor wel kan evt vliegwiel zijn maar de echte probleem is hard en rauw lopen.