Geplaatst: 25-03-2010 22:12
[152031]Bij deze auto is de benzinemeter niet te vertrouwen, klant heeft al een paar keer zonder brandstof gestaan, als de tank vol zit gaat hij wel naar max maar loopt al snel naar min.
Soms geeft ie wel goed aan maar meestal schommelt ie alle kanten op.
Heeft iemand een goed idee??
Misschien beide vlotters??
Kan ik hier bij via de achterbank??