Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

remcodan

Lid sinds: 18-04-2008

Geplaatst: 07-05-2008 7:36

hallo heb jij de programdis v52 in het nl


ik heb wel al de gt1 basis v51


groetjes


remcodan