2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 25-11-2007
Bijdragen: 40
Geplaatst: 03-03-2008 14:04
nieuwe regensensor gemonteerd, schakelaar werkt alleen als intervalschakelaar, ook na van contact zetten en opnieuw in intervalstand zetten