Geplaatst: 18-09-2008 22:46
Wij hebben het volgende probleem:
We hebben een clio verkocht en na een paar weken liep de auto slecht, 1 bobine stuk, deze vervangen . Na een paar weken staat klant erweer, weer 1 bobine stuk ( wel een andere als eerst),nu maar alle 4 vervangen. Na een paar weken is hij er weer, weer 1 bobine stuk. Nu weer alle 4 bobines vervangen alleen van een ander duurder merk. Na een paar weken je raad het al, weer 1 stuk. Nu zijn we benieuwd of er iemand is die dit al eens heeft meegemaakt of wat het kan zijn.
De klant heeft de auto nu vier maanden en heeft 6000 km gereden.