Geplaatst: 18-07-2009 13:11
Kan iemand me vertellen of het vervangen van een klepdeksel pakking bij een Sorento EX 2.4 veel werk is? Sinds een tijdje stotterde de auto. Vandaag, bij de beurt, kwam aan het licht dat 1 bougie in de olie stond. Lekkende klepdeksel pakking. Is het een kwestie van klepdeksel eraf, nieuwe pakking en in elkaar zetten? Of moeten de nokkenassen en de distributie ook gedemonteerd worden? Mocht iemand de aandraaimomenten van de klepdesksel bouten weten, dan graag.