Geplaatst: 25-02-2009 12:17
Hallo,
Vanwege problemen met de half-automatische versnellingsbak, wil ik deze ombouwen naar een handgeschakelde. Kun je mij de handleiding geven waarin dit beschreven staat?
Bvd,
Ton Amersfoort
email: a.amersfoort@telfort.nl