Geplaatst: 29-03-2010 22:36
[152359]hallo
ik heb hier een renault grand espace staan
op de snelweg begon hij te roken uit de uitlaat
thuis gekeken de schoepen van de turbo zijn helemaal op
is dit een bekend probleem ? is er een bekend oorzaak bekend ?
zijn er tips om het te vervangen ?
( er zat genoeg olie in toen hij weg ging was toevallig gecontroleerd en bij de andere garage een beurtje gehad )
en wat zullen de kosten ongeveer zijn voor een turbo ?
mvrg ronald