Geplaatst: 05-04-2010 12:19
[152768]Hallo ,
volgend probleem doet zich voor ;
Wanneer ik de deur van de chauffeur open brand mijn binnenverlichting niet meer , dit gebeurt wel bij de deur kant passagier !
Ook brandt mijn daschboardverlichting niet meer als de kmstand aanduiding , waar dit vroger wel het geval was bij het openen van een deur !
Vermoedelijk ligt het probleem hier in het deurkontakt , alleen kan ik deze nergens terug vinden !
Wie kan mij daarbij helpen ?
met vriendelijke groeten
Christoph