Geplaatst: 08-04-2010 9:45
hoi zit met het volgende ,klant komt bij ons via de wegenwacht ,dat de krukas sensor defect zou zijn ,na uitlezen en proefritmaken weer uitlezen ,komt steeds de storing krukas sensor er voor nieuwe geplaatst ,probleem op geloste storing komt niet meer terug,nou heb ik het volgende bij stationair loopt de auto slecht ,lm vervangen een huco duitsfabrikant dus ik denk dat moet goed zijn ,
nou krijg ik steeds de volgende storing -P20D4 motor-draaimoment-regeling,
als ik rustig rij geen probleem ,
maar als ik vermogen vraag hikt de auto bij het door trekken en krijg ik deze storing zou het aan de nieuwe lm liggen of aan de lambda sondes of aan de ecu daar twijfel ik over heeft iemand hier ervaring mee
mvg niels