Geplaatst: 11-09-2009 11:01
[137011]Storingslampje motor gaat na paar uur rijden branden ( oranje lampje met motor logo)
uitlezen zegt het volgende
Overslaan motor cil 1
overslaan motor cil 2
overslaan motor cil 3
Wij hebben vervangen, bobine, bougies,
Gasklephuis schoongemaakt.
Na vervangen temperatuur sensor is het beter geworden, na 3 dagen rijden ging wederom het lampje branden.
Wie heeft suggesties?
Auto heeft 22.000 km gelopen.