picasso slaat niet aan

6 reacties

Merk
Citroën
Model
Xsara Picasso
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0i 16V automaat
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-09-2009 16:29

[137307]hallo

ik heb een citroen xsara picasso binnen staan die niet aan wil slaan.

ik had vorige week al geconstateerd dat de opbrengst van de brandstofpomp veel te laag was.

die is inmiddels vervangen.

hij krijgt nu benzine en de bougies vonken ook goed.

de ecu stuurt de bobine aan en ook het brandstof relais wordt aangestuurd

zitten verder geen storingen in de ecu

hopelijk kan iemant me hiermee helpen

vriendelijke groet

jasper