Geplaatst: 15-09-2009 16:29
[137307]hallo
ik heb een citroen xsara picasso binnen staan die niet aan wil slaan.
ik had vorige week al geconstateerd dat de opbrengst van de brandstofpomp veel te laag was.
die is inmiddels vervangen.
hij krijgt nu benzine en de bougies vonken ook goed.
de ecu stuurt de bobine aan en ook het brandstof relais wordt aangestuurd
zitten verder geen storingen in de ecu
hopelijk kan iemant me hiermee helpen
vriendelijke groet
jasper