Geplaatst: 10-10-2008 16:31
Ik heb een probleem met een seat ibiza tdi uit 2000
De motor hield ineens in tijdens het optrekken.
alsof de tractioncontrol ingreep.
Als je met de auto rijdt is het alsof het een sdi betreft.
de auto rookt niet en slaat prima aan.
Ik heb de auto uitgelezen en deze gaf een storingscode aan op de g71(MAP-Sensor)
Ik heb in het meetwaardeblok gekeken en daar bleef deze sensor een vaste waarde van 999,60 mbar aangeven ongeacht of er gas werd gegeven of niet.
Deze sensor heb ik inmiddels vervangen maar geen resultaat.
Wie weet raad?