Geplaatst: 25-02-2009 20:56
Ik begrijp je helemaal Pedroo, misschien toch weer een rede om minder / niet te reageren op al die particulieren.
En er nog meer achteraan zitten dat particulieren hier geweerd worden, echter moeten wij dan haast dingen gaan doen (foute topics opspeuren enzo) waar we denk ik geen zin in hebben.