slechter starten

3 reacties

Merk
Audi
Model
A4
Type
Onderwerp
Motorcode
AWX
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-09-2009 12:00

[137528]We hebben hier een audi binnen gekregen die iets slechter start dan normaal.

Zelf hebben we de auto uitgelezen en geen foutmeldingen.

De wagen doet dit zowel bij koude start als bij warme start als bij het stilleggen en je probeert direct opnieuw dan start hij minder snel als anders.

volgende zaken hebben we al nagezien

Het start toerental lijkt mij zeker snel genoeg

brandstof ventiel vervangen + brandstoffilter

onderling inspuithoeveelheid verschil wijk iets af waardoor hij wat schut af en toe maar ik denk niet dat hij daar door slechter gaat starten.

de wagen trekt meer dan snel genoeg en loopt meer dan normaal.

toerental sensor lijkt ons oke

kan er ons iemand nog een tip geven

alvast bedankt