Geplaatst: 19-09-2009 12:00
[137528]We hebben hier een audi binnen gekregen die iets slechter start dan normaal.
Zelf hebben we de auto uitgelezen en geen foutmeldingen.
De wagen doet dit zowel bij koude start als bij warme start als bij het stilleggen en je probeert direct opnieuw dan start hij minder snel als anders.
volgende zaken hebben we al nagezien
Het start toerental lijkt mij zeker snel genoeg
brandstof ventiel vervangen + brandstoffilter
onderling inspuithoeveelheid verschil wijk iets af waardoor hij wat schut af en toe maar ik denk niet dat hij daar door slechter gaat starten.
de wagen trekt meer dan snel genoeg en loopt meer dan normaal.
toerental sensor lijkt ons oke
kan er ons iemand nog een tip geven
alvast bedankt