Geplaatst: 23-09-2009 11:07
hallo heb een probleem met een transit 2.0tdci,bij doortrekken ven de motor boven 3000tpm slaat deze af,door van contact te zetten en op nieuw te starten slaat hij ook meteen weer aan.
krukas en nokkenas positie sensor zijn al vernieuwd.verder geen defectcodes aanwezig
heeeft iemand ervaring met deze storing dan hoor ik het graag.
mvg Marc