Geplaatst: 24-09-2009 20:04
[137902]Klant heeft als klacht dat bij volledig ondersturen de motor soms afslaat, hij loopt net te langzaam stationeer, nu heb ik vag-com, kan iemand me vertellen hoe ik de auto zeg maar zo'n 50 toeren meer kan laten draaien.
Vriendelijke groet,
Hans l