Geplaatst: 03-04-2010 23:39
Collega's
we hebben een scudo staan, de auto begint enorm te bokken met rijden, in te houden en te roken... wil nu ook niet meer vooruit bijna(valt stil) stinkt ook enorm, moet nog controleren of er evt benzine bij is getankt..
bij gas geven behoorlijk dieselklop aanwezig... en lijkt alsof er lucht in het systeem zit toerental niet constant..
zijn er vaker problemen bij deze motoren met verstuivers ??? volgens mij is dit een peugeot motor...
fijn paasweekendje !