Geplaatst: 03-04-2010 23:52
[152687]Hallo
Het is laat in de avond maar kan er niet van slapen.
Ik ben bezig een oude Porsche 924 weer te laten rijden.
Vorige week had ik dit eindelijk voor elkaar maar.....
hij start niet meer. Heb aardig de smoor erin.
Krijgt benzine dmv de injector, geen probleem.
Maar op de bobine staat 6,5 volt. Bougie vonkt wel.
Dacht dus dat dit 12 moest zijn. Vanuit de draad die van het computerkastje komt
(onder de motorkap linksvoor) komt er een spanning van 12,5 volt.
Zodra ik deze draad aansluit op de bobine staat er dus opeens maar 6.5 volt op de bobine. Ra Ra
Wie kan mij hiermee helpen.