Geplaatst: 14-04-2008 21:05
MoEmBaKa:
Het LPG-systeem is een zogenaamd volgsysteem. De basisgegevens voor de LPG-regeleenheid komen van het benzine motormanagement.
Probeer de motor eerst op benzine goed te laten lopen en vervolgens op LPG.
Op benzine controleren: aansturing injectoren, signaal krukassensor en nokkenassensor, werking brandstofpomp, brandstofdruk, aansturing bobine. Als dit allemaal in orde is moet de motor lopen.
Controleer ook de massaverbindingen. Veel problemen zijn vaak te herleiden tot onderbroken draden of slechte verbindingen.
Succes.
p.s. als je een schema nodig hebt kun je me een mailtje sturen. motorcode en kenteken nodig.
hey MoEmBaKa en de rest,
vandaag eindelijk in staat geweest om een en ander na te gaan.
Brandstofpomp werkt goed, brandstofdruk is goed, brandstoffilter is niet verstopt, Stekkers, zekeringen, massa en relais gecontroleerd niets kunnen ontdekken.
Benzine komt tot bij de injectoren.
Ik weet dus nog steeds niet wat het probleem kan zijn.
Trouwens hoe kun je de aansturing van de injectoren controleren.
Gr. Han