Geplaatst: 17-07-2008 11:27
Hallo,ik denk zelf dat het de krukaskeerring lekt,want er komt veel motorolie tussen de motor en de versnelingsbak van daan.Maar precies weet ik het ook niet,maar de vraag is is dat veel werk en hoeveel gaat dit ongeveer kosten.En de auto heeft 400.000km gereden dus is dit nog wel de moeite waard. Met vriendelijke groet keesxantia