Geplaatst: 20-03-2010 8:42
Zou het in het IAC circuit zoeken waardoor het stationair toerental wordt niet goed wordt geregeld.
Klep blijft hangen of (elektrisch circuit van ) de positie sensor.
Nadat je 1500 toeren hebt gemaakt is de motor warm en kan een kleinere (vasthangende) IAC stand voldoen om de motor langer te laten draaien.