15 reacties
Opgelost
Lid sinds: 22-11-2007
Bijdragen: 112
Geplaatst: 14-05-2010 18:03
dat klopt iwan, en er is idd circulatie... jullie horen het zodra er een andere thermostaat is gemonteerd...