Geplaatst: 04-09-2009 17:42
[136614]Beste collega's
Ik heb een probleempje met een peugeot 307.Na het loslaten van het gaspedaal begint de auto hinderlijk te schudden.Heel iritant wanneer bv een rotonde of een stoplicht naderd.Ik heb heel erg het vermoeden dat het in de motorophanging zit.De motorsteun aan de distributiezijde heb ik al vernieuwd zonder resultaat.Klant wil het gerepareerd hebben.Is er iemand die dit euvel ook eens meegemaakt heeft?Op het oog zien de andere twee motorsteunen er goed uit.auto heeft 120000 km gelopen.
vriendelijke groet
sander