Geplaatst: 06-09-2009 13:08
[136725]hallo
mn auto blijft inspuiten als ik geen gas geef
als ik optrek naar de 3000 toeren en laat dan het gas los blijft hij stotterent inspuiten
op het dashboard geeft hij aan dat de auto 2 liter op de 100 km krijgt wat normaal 0 moet zijn
hij stottert tot de 2000 toeren en daar na loopt hij gewoon rustig op 0 liter op de 100 km
wat is het probleem
wie kan me helpen ik hoor het graag
groeten arjen