Geplaatst: 16-09-2009 15:22
Ik heb hier een volvo v40 staan waarvan het co stationair veel te hoog is.
Stationair is het co 9% katalysator en lambdasonde zijn reeds vervangen waren weggeroest.
Geen valse lucht en geen foutcodes.
temperatuursensors voor inlaatlucht en koelvloeistof doorgemeten zijn goed.
Als het signaal van de lambdasonde wordt gemeten staat hij bij stationair op 0.9V als er gas wordt gegeven zakt deze waarde even en gaat vervolgens weer naar de 0.9V.
Auto loopt voor de rest goed.
Iemand een idee wat dit kan zijn of wat ik nog eens zou kunnen proberen?