Geplaatst: 20-09-2009 14:08
[137597]Hallo
Ik heb hier een 307 waarvan de voorremmen piepen met zachtjes remmen.
de schijven en blokken zijn pas vernieuwd blokken zijn goed ingespoten met remvet van tunap en ik heb nu ook nog kruislings een zaagsnede over de remblokvoering gemaakt maar na enkele km gereden te hebben beginnen ze weer te piepen.
iemand nog een tip?