Geplaatst: 18-09-2009 20:11
[137508]ben vandaag even met een passat bezig geweest met een w8 motor, hier werkt de airco niet van, en is in duitsland bij de dealer geweest en moest de klant even 1500 euro betalen aan zoek uren en kleine reparatie's,
mijn bevindingen ->-> pomp krijgt geen voeding, (fan van de aico) slaat ook niet aan, airco systeem is prima afgevuld.
airco koppeling is ook in orde, heb met de computer de fan en regelkleppen al aangestuurt allemaal prima, GEEN STORINGEN!!! opgeslagen
airco druk sensor is in duitsland al vervangen, temparatuur zowel de buiten als binnen temp word juist aangegeven.
nu zit er links onder de chassis balk een soort van stuur apparaat relais, met drie stekkers dacht ik die lijken, want ik kan er niet best bij, van de fan te zijn en mogelijk ook de pomp schakelt, gaan deze michien wel es kapot,?of zijn er andere suggesties die ik kan controleren...
mvrgr mark laanstra.