Geplaatst: 28-09-2009 19:56
[138148]tijdens het rijden knippert mijn dynamolampje.
heb de dynamo na laten kijken en alle massapunten schoongemaakt.
nou hebben ze mij verteld dat deze auto dat al doet vanaf nieuw. en dat het komt doordat het een ford motor is met een bmw systeem.
heeft iemand vaker deze storing gehad?