Geplaatst: 07-06-2008 0:00
Eddy,
Ik woon in de VS en heb hier een 2004 X3 gekocht. In juli ga ik terug naar NL en ben van plan mijn X3 mee te nemen als verhuisboedel.
Zoals je al schreef, zit er op dit model geen mistacherlicht(en) hoewel dat wel verplicht is in NL. Heb hier een aantal BMW dealers gesproken en het lijkt erg moeilijk te zijn om (hier) mistacherlichten in te bouwen/activeren.
Was erg blij dat ik jouw post tegenkwam. De RDW moet hier blijkbaar geen probleem van maken omdat voor dit type BMW in NL type goedkeuring is afgegeven.
Ben ook benieuwd of er verder nog aanpassingen nodig waren (stadslichten?) om door de keuring te komen?
Groeten,
Wiljum