Geplaatst: 08-07-2008 12:36
k heb een probleem met het groot licht dat blijft continu branden met sleutel erop sleutel eruit
gewoon heel de tijd heb de schakelaar er al af liggen maar brand nog steeds
hebbe meer mensen dit probleem gehad zo ja wat is het dan ?
en weet iemand mischien de plaats van het relais van het groot licht
dank je wel