Geplaatst: 02-04-2009 21:02
Is deze auto uitgerust met een noodknop voor ongevallen? Via deze knop wordt o.a. de aansturing van de injectoren stilgelegd. In de passagiers ruimte bevindt zich een moduul, die ook voor de airbags werkt. Hij meet de vertraging van het voertuig, bij een bepaalde vertraging 'denkt' hij dat er een aanrijding heeft plaatsgevonden. Dit moduul geeft nog welleens problemen door inwendige kortsluiting. Je kunt deze overbruggen.. Dit heb ik een keer gehad bij een espace benzine uitvoering.
Jacques