1 reactie
Lid sinds: 10-03-2009
Geplaatst: 10-03-2009 20:09
Als ik de schakelaar draai voor de verlichting gaat de verlichting van het instrumentenpaneel niet branden. Zekeringen zijn oke. Weet iemand ofdat dit aan de schakelaar ligt???
Cees