loopt niet op benzine

3 reacties

Merk
Hyundai
Model
H200
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.4 /g4cs
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
LPG

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-09-2009 18:49

hallo, deze hyundai weigert op benzine te lopen.benzinepomp werkt wel en ik heb druk tot de injectors.er staat wel spanning op de injectors.de injectors worden dus waarschijnlijk massa-aangestuurd vanuit het stuurapparaat.Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een voedingsrelias van het stuurapparaat.ik kan deze nog niet vinden.Volgens dealer geeft ontsteking geen signaal dat de motor loopt maar dan zou de gasafsluiter toch ook niet moeten werken? ik heb eigenlijk geen schema van deze wagen maar mischien dat iemand een tip heeft?alvast bedankt.