hokken/stotteren

4 reacties

Opgelost

Merk
Honda
Model
Jazz
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.4i-dsi
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-09-2009 7:43

wie o wie

we hebben hier een jazz die tussen de 2200 en de 2900 toeren hokt en stoot

vooral bij constant rijden en weinig belasting.

lijkt op bougie overslag maar computer geeft geen melding

gasklep (al vaker) gereinigd, egr klep iedem. (vervuilen ook nagenoeg niet)

auto heeft ook pas 47000 km gelopen.

iemand een idee?

bvd dan.