Geplaatst: 14-09-2009 20:10
Hallo,
Ik ben bezig om een doorgeroeste vriesstop te verwijderen aan de achterkant van de motor.
De vriesstop bevindt zich vlakbij de waterpomp.
Helaas is de vriesstop naar binnen in het koelsysteem terechtgekomen.
Kan ik hem daar laten zitten of is de kans groot dat hij in de waterpomp komt.
Wie heeft een antwoord.
Met vr. groeten
Gerard.