Geplaatst: 21-09-2009 11:16
[137653]ik heb af en toe dat wanneer ik met en koude motor start dat hij niet aanslaat.
-motor draait goed rond
-brandstof pomp slaat aan
-bobine vonkt gewoon
-als motor eenmaal loopt dan loopt hij als en zonnetje.
heb vliegwiel sensor vervangen, de nokas sensor vervangen, boegie kabels vervangen, boegies getest en waren goed.
als ik en andere auto op me accu zet dan draait de start motor sneller waardoor hij uiteindelijk wel aanslaat en dan loopt de motor even slecht tot hij zich afsteld en loopt hij weer als en zonnetje.
dit probleem gebeurt niet elke dag maar soms paar keer per maand.
wie o wie weet raad?
nadav