Geplaatst: 06-07-2009 18:51
De volgende storingen zijn er spontaan ingeslopen,nadat de wagen +/- 4 weken had stil gestaan en werd opgestart met een powerpack.
Eerst deed de stuurbekrachtiging raar,later kon je geen gas geven,tot +/- 2500 toeren,uitgelezen met autodiagnos,die gaf de volgende code`s; F7 100A pedaal potentiometer spoor1 en 63 1066
+ voeding na relais,computer al uitgebouwd en opgestuurd om te controleren,na twee weken weer ingebouwd,gasklephuis ook gelijk gereinigd,toen weer goed lopen,cardiolampje was ook uit.
Na een week stilstaan gestart en weer hetzelfde probleem met de zelde storingscode`s,soms geeft hij ook aan dat de akkuspanning te laag was,akku is inorde!