Geplaatst: 20-06-2008 11:15
De gemakkelijkste manier om te weten of de timing van de brandstofpomp zich heeft verplaatst met het uitrekken van de ketting is gewoon het basis inspuittijdstip van de dieselpomp controleren met een meetklok. (9° na het bdp bij 1 mm plunjerslag). Volgens mijn ervaring zijn er toch weinig problemen met de ketting van deze motor. Klepspeling, egr, injectoren al nagezien?