2 reacties
Lid sinds: 04-12-2008
Bijdragen: 2
Geplaatst: 09-03-2009 17:04
hallo.
weet iemand waar de sirene van het alarm (org bmw)verstopt zit.het alarm werkt wel aan de knipperlichten te zien maar geen geluid van een sirene.het is een 525 i station
mvg gep