Geplaatst: 17-08-2008 23:03
Hm...
Eigenlijk moet je een oud motortje even aan de stekker steken. (liggen bij de Renault dealers zat) Hiermee kun je controleren of de bedrading, uch etc. goed is.
Het kan in ontzettend veel dingen zitten. Of het is de UCH, maar die kun je maar 1 malig gebruiken en kost je dus flink wat geld om te proberen.
Heel kort: Als de auto nog geen! 4 jaar oud is, ga dan als een speer naar de Renault dealer. Er zit volledige garantie op vanwege de vele problemen. Misschien valt de auto daar ook in.
Even snel naar de dealer toe dus.
Clips