Lid sinds: 22-11-2007
Bijdragen: 18
Geplaatst: 22-12-2009 10:58
Goede morgen Iwan,
Kun jij de immo uitprogrammeren en werkt de afstandbediening van de auto nog wel dan ?Anders kun je me wel even bellen voor een afspraak 06-46023349 m.v.g. Casper