2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 21-11-2007
Bijdragen: 260
Geplaatst: 09-04-2010 10:19
hallo
probleem waarschijnlijk stuurdoos op de pomp veel voorkomend geval zet de foutcode *overloopklep*
grt