Lid sinds: 04-02-2009
Bijdragen: 4
Geplaatst: 22-03-2010 22:52
Ik zat ff een paar reacties te lezen en zag dat je toevallig in een tekst zei dat een cabriodak niet erg veel werk is om los te krijgen.
en ik wil mijn e36softtop demonteren heb je misschien een advies?