kan je mij misschien TIP geven?

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

selim

Lid sinds: 04-02-2009

Bijdragen: 4

Geplaatst: 22-03-2010 22:52

Ik zat ff een paar reacties te lezen en zag dat je toevallig in een tekst zei dat een cabriodak niet erg veel werk is om los te krijgen.

en ik wil mijn e36softtop demonteren heb je misschien een advies?