Onregelmatig lopen stationair, op toeren lijkt hij wel op 4 te gaan

5 reacties

Merk
Renault
Model
Clio
Type
Onderwerp
Motorcode
1200 cc 8V
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-09-2009 15:41

[137740]Goededag,

Heb een renault clio staan die stationair op 3 cilinders lijkt te lopen, als je de auto rijd merk je weinig en lijkt hij op 4 te gaan. Wel moet ik zeggen dat ik vind dat de auto traag is.

Bougies, bougiekabels en bobine zijn goed.

Compressie wees uit cil. 1 12 bar - cil 2 6 bar - cil. 3 6 bar - cil. 4 12 bar

Ik zou haast willen denken aan een koppaking maar auto verliest geen water word ook niet warm.

iemand enige ervaring hiermee?

Groeten

peter