Geplaatst: 22-09-2009 15:41
[137740]Goededag,
Heb een renault clio staan die stationair op 3 cilinders lijkt te lopen, als je de auto rijd merk je weinig en lijkt hij op 4 te gaan. Wel moet ik zeggen dat ik vind dat de auto traag is.
Bougies, bougiekabels en bobine zijn goed.
Compressie wees uit cil. 1 12 bar - cil 2 6 bar - cil. 3 6 bar - cil. 4 12 bar
Ik zou haast willen denken aan een koppaking maar auto verliest geen water word ook niet warm.
iemand enige ervaring hiermee?
Groeten
peter