Geplaatst: 22-09-2009 15:32
[137736]Collega's,
Bij het acceleren vanuit stilstand of vanuit zacht rijden houdt onze servicewagen regelmatig in.
Na enkele seconden komt het vermogen weer en schiet de auto vooruit.
Soms springt het motormanagmentlampje aan en loopt de auto op het noodprogramma (dus weinig vermogen, max tot 90 km/h).
Als we de computer dan uitlezen geeft deze aan dat er te weinig brandsofopbrengst is.
Inspuitgallerij en brandstoffilterhuis zijn inmiddels al vervangen, echter zonder succes.
Wie kan ons met dit vervelende probleem helpen?
B.v.d.