Geplaatst: 10-04-2009 19:19
Hey Mensen, als ik met mijn wagen optrek in eerste en tweede gaat het nog enigziens maar éénmaal in derde of vierde aan een snelheid van 60 km/u en je moet gas bijgeven begint hij te schokken en te bibberen,in vijfde kan helemaal niet rijden.
Heb al delco + nieuwe delcokop bougies en kabels vernieuwd, maar heb nog altijd het zelfde probleem, weet iemand hoe dit komt alle hulp is welkom.
Met vriendelijke groeten,
Eddy