Brandstof voorziening schakelt uit tijdens accelereren

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

marcovadem

Lid sinds: 21-11-2007

Bijdragen: 18

Geplaatst: 10-05-2008 16:55

Peu 206 Hdi tijdends optrekken in de tweede/ derde versnelling wordt na 2 minuten rijden het brandstof toevoer gedeelte van het systeemrelais spanningsloos gemaakt. Hierdoor schakelt de lagedrukpompo in de tank uit ,maar ook de 3e plunjer op de HD pomp komen zonder stroom.  Klem 7 van het dubbelrelais schakelt uit ,auto is dan niet te starten .Na ongeveer 20 seconden gaat alles het  weer gewoon doen overal weer stroom en de auto kan weer verder rijden  Als je dan weer een keer flink optrekt gaat hij weer de fout in .


Foutcode is OBD p0230 brst pomp voedings spanning


Oude fouten  via Boschkast



  • 1138  druk regel vent stationair

  • 1112 drukbewaking voedings spanning

Injektoren vergelijking hoeveelheden reeds gecheckt > was goed


Aan vaste boschkast ( niet tijdens rijden ) :



  • Hoge druk staionair 300 bar ,op toeren 700 a 950 bar

  • Drukregelventiel duty cycle regelt tussen 19 % en 50 %

  • Indien fouten gewist komen deze niet in stilstand terug alleen fout tijdens rijden

Wie is met deze fout bekend ?