Storing code P1110 ?? Saab 9-3 2.0 T

2 reacties

Merk
Saab
Model
9-3
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-09-2009 15:29

[137882]Bij deze saab gaat het motorlampje branden meestal op de snelweg.

Als ik hem dan uitlees komt er deze storing uit P 1110 Fabriek gerelateerde code ????

We hebben inmiddels een groot onderhoudsbeurt uitgevoerd dus aan de filters of de bougie's kan het niet liggen.

De gasklep en inlaatsysteem is ook gereinigd.

Wie kan mij een richting aangeven waar ik moet gaan kijken/zoeken

Alvast bedankt